منتديات فرجيوة للتواصل والاشهار
اهلا وسهلا بكم

استمارة التسجيل في الجامعة الامريكية وارقام هواتفها وفاكس الخاص بها

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

استمارة التسجيل في الجامعة الامريكية وارقام هواتفها وفاكس الخاص بها

مُساهمة من طرف المديرالعام في الخميس يوليو 07, 2011 4:19 pm

Form
Print out form and type or print clearly
English Language Program
Email: [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Phone: + 971 7 221 0500
Fax: + 971 7 221 0638
Male: _____
Female: _____
Date of Birth: _____/_____/________
day month year
Session you want to start attending:
January 20___ September 20___ Summer 20___
Passport number: _____________________
Passport valid until _______/_______
month year
Foreign Address:
___________________________________________________________________
street and number
__________________________________________________________
city state or province country
Telephone: ___________________________ E-mail________________________________________
If the applicant or a friend, relative or sponsor of the applicant has a UAE address please complete the following:
UAE Address:
___________________________________________________________________
P.O. Box Emirate
Telephone: ___________________________ E-mail_________________________________________
To which address should the English Language Program send information and documents?
Foreign address ___ UAE address ___
Are you a UAE National? Yes: ___ No: ___
If you answered “No” to the last question, please complete the following information.
If you are now living in the UAE. indicate your visa type:
Resident visa____ Spousal visa sponsor ______ Parental visa sponsor____
Work visa____ Visitor visa________ Other__________ (please explain)
Will you need information about housing? Yes ___ No ___
Will you need information about transportation Yes ___ No ___
Major field of study intended after the English Lanuage Program : ____________________________________
How did you learn about the English LanuageProgram?
Friend or relative___ U. S. Embassy or consulate___ GMU-RAK Campus website___
Academic advisor____ other____________________________________
I certify that the information I have provided is correct and complete.
_____________________________ ______________
applicant’s signature date
List of documents to be included with your application form:
1) Copy of High School Mark Sheet—original or copy certified by the high school
2) Copy of High School Mark Sheet translated into English (if it applies)
3) A check or money order for $50 USD/200 Dirhams made payable to George Mason University-Ras Al Khaimah.
The application fee may be paid in cash at the George Mason University Ras Al Khaimah campus Finance Office
4) Copies of TOEFL or IELTS score, if available
5) Passport copy- translated into English, if applicable
6) Ten (10) Passport size photographs
Send the completed application with required documents listed above to:
Admissions Office
George Mason University, Ras Al Khaimah campus
P.O. Box 10021
Ras Al Khaimah, United Arab Emirates
Contact us: 07-221-0500 and ask for the Admissions Departm
avatar
المديرالعام
Admin

عدد المساهمات : 959
نظام النقاط لكل منتدى : 3039
تاريخ التسجيل : 03/01/2010
العمر : 38
الموقع : www.ichehar.ahlamontada.com

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ichehar.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى